Burn motherfucker, buuuurn

Ajajaj. Det blev nog lite väl bra i solen idag.. Meeen, eftersom jag tänkte sola imorgon också så får det se till att vara brunt då!
För inte ska man väl använda solkräm, det är väl bara dumt...?

Nåväl, det var skönt ivf. Och ännu en bok blev utläst.

Jag har haft en hund-dag idag. Falco har varit ute med mig nästan hela dagen, Dacke var med när jag powerwalkade, och Ipod åkte jag och badade med. Imorgon får det nog bli en bad- och friseringsdag, ivf för Dacke och Falco. Gammelgubbarna tycker ju att det är så härligt.. ;)

Alltså. Om någon har glömt något hos någon, visst tillfaller det den någon vars hus det är glömt i?
I så fall... Mohaha, Andrei - du kommer aldrig få tillbaka dina solbrillor! Att jag dessutom ser någorlunda normal ut i dom, och inte som en krympt Shrek på rymmen är kanske en bidragande faktor också.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0