Brun med sol

Jag har faktiskt lyckats att få färg! Det är nog till stor del oljans förtjänst, och därmed lite fusk, men vem bryr sig? JAG ÄR BRUN!

Någon annan som är brun är Ipod. Dock inte solbrun, utan mera pälsbrun.
 Och just nu äter han upp det som blev över av min bönor-gurka-och-keso-röra. Jag vet inte riktigt om han tycker om det, men det ser galet roligt ut, haha!
Han plockar ut kidneybönorna en och en när han äter dom, så det tar ju sin lilla tid. Vilket det inte brukar göra när han äter. Haha, söthund.

Dagen har mest bestått av solning, shopping och knottbitande. Knottbitandet inträffade framför allt under blom-plockandet inför morgondagen. Vad gör man inte för att gå runt med lite växter spretandes runt svålen under en somrig midsommardag?
Tydligen ganska mycket. Bara det att man måste gå upp vid 10 imorgon för att göra kransar av bröten känns ansträngande efter en helt ledig vecka.

Gårdagen slutade lite oväntat, men mycket trevligt måste jag säga. Otroligt vad finurliga idéer man kan få sådär på kvällskvisten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0