Varning för sur-inlägg.

Just nu är jag bara helt galet jävla trött, och hade jag gått upp och lagt mig i sängen nu hade jag nog sovit som en stock ända tills jag börjar jobba imorgon bitti.

Idag känns som en sån där hopplös dag, när allting visserligen gått ganska bra, men man är ändå lite smått uppgiven och less på allt.
Ingen är hemma ikväll (inte för att jag hade orkat hitta på nåt kanske.. Men ändå, haha), jag måste städa ur lägenheten och röja undan mina saker eftersom lillebror + flickvän ska bo här när hon är på besök, tvätta inför Falsterbo och allt annat som händer nästa vecka, plugga MC-teori, springa med hunden, diska, städa och göra en massa andra saker som jag inte är speciellt sugen på alls.

Jag blir trött och sur av att solen skiner när jag är inomhus hela dagarna, sur för att det är så mycket att lära sig på jobbet och för att jag inte hinner med att få in allt, sur för att jag saknar vissa människor i mitt liv, sur för att jag är för dryg för att ta tag i några av sakerna ovanför, sur för att jag inte kan sova på kvällarna och vaknar helt utmattad, sur för att Falsterbos nya ledning är efterblivna, sur för att jag inte har ridit på evigheter, sur för att jag inte ens har sniffat lite häst på hundra år och bara har kossorna på betet här hemma att klappa på, sur för att jag inte fått mitt antagningsbesked och därmed kan börja boka lägenheter, sur för att jag har sämst självdiciplin i världen, sur för att jag klagar och sur för att jag jag bara har ätit en jordgubbe idag.

Som sagt - ingen pissdag egentligen, det är nog mest bara att jag är jättejättejättetrött. Blä. Men, nu har jag fått skriva av mig skitet, och det var göttans. Borta och glömt!

Dagens överraskning var nog att Tiger och Maddefucker var inne i affären och sa hej innan. Även om det mest bara var för att säga att solen sken ute och att det var jättehärligt, så var det gulligt tycker jag! Puss på er, skithögar :*

Nu; springa en runda och sen däcka i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0