Kvällsbladder

Dags att avsluta dagen och krypa ner i sängen.
Det hade säkert gått kanon om det inte varit 800 grader här inne. Att det sen huserar ca 800 myggor här inne dessutom underlättar nog inte heller riktigt.

Dagen har varit trevlig, förutom ett storbråk med min kära mor. Den främsta anledningen till att jag har bott ute i lägenheten har varit att det från och till urartar i våra diskussioner om vi bor för tätt, och det är nog precis vad som hände idag. Nåväl, vi löste ju det också, och det går faktiskt mycket fortare att städa när man är lite förbannad!
Lite väl hårdhänt när jag spräckte ett glas vid diskandet kanske..

Vid 7-tiden bar det av till Solgläntan för att fira Victoria Blochs 21a födelsedag! Grattis gumman!!
Mycket trevligt, med mycket trevligt folk :) God mat dessutom, efterrätten var fantastic!
Dock har vi ju haft finbesök från Hongkong i form av Peter och Darleen, så vid 10-snåret fick jag lämna den soliga gläntan och vara lite social här hemma. Dom är så himla mysiga, och nu är jag verkligen sugen på att åka till Hongkong i höst! Någon som är sugen att följa med?

I övrigt måste jag vända på dygnet snart. Sena nätter fungerar inte riktigt ihop med tidiga mornar, inte i mitt liv i vart fall. Imorgon är det jobb igen, dock inte förrän 14.00, så det får nog bli sovmorgon imorgon också :) Hoppas dessutom på att jag får besked från en tjej med lägehet i Växjö snart, om jag får den eller inte. Spännande som tusan, och jag hoppas att ni alla håller en tumme eller två för att det ska gå igenom!
Nu känner jag att jag mest bara bladdrar. Eller ja, ordbajsar på tangenterna.
Slänger in en bild (som jag snott från Tessys blogg - http://theresesandberg.blogg.se/ ) på Amanda med bebis, jag och Hanna.


Nu hände nåt skit så jag inte får bort det kursiva heller. Jävla skitblogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0