Schleten

Alltså, jag undrar när jag ska ta igen alla missade sömntimmar?
Min stackars kropp som är van vid att sova 12 timmar per dygn har fullt schå att hinna med när det bara blir 6-7 timmar per natt. Gårdagen var inget undantag.

Tänkte gå och lägga mig i tid, men somnade inte förrän vid halv 2, och vid 7 var det dags att upp och hoppa. Jobbade till 2, och vi hade jättemycket kunder i butiken! Båda kassorna var öppna så gott som hela dagen, och det har inte hänt hittills ivf.. ;)

Efter jobbet åkte jag till morfar och fikade, och busade lite med mina kära kusiner. Dom tyckte det var skithäftigt att kunna starta min bil, så då höjde vi volymen och tog oss en liten raggarrunda på byn.
Efter det bar det hem för dusch, ombyte och packning, innan jag tog min lilla bil och körde till Halmstad där Mikaela och Peter + vänner väntade. Dom hade varit på After Beachen i Tylösand och var redan i ganska bra skick.. Peter var inte jättestark, och när han nämnde att han nog blivit drogad och utnyttjad sexuellt så fick han finna sig i att hans drogade tillstånd blev kvällens skämt. Haha!

När vi hade grillat och druckit piggelindrinkar bar det av mot Morfars, där vi sprang på en massa känt folk, bl a Marcus, Styve och Jocke. Mikaela gick hem vid 12-snåret eftersom hon skulle upp och jobba idag, så då gick jag och grabbarna ut och dansade i stället. När vi tröttnat på Moon var vi hungriga och gick till McDonald's, men insåg snart att det var bäst att bara gå därifrån.
Vi landade på Kebabkungen istället, och där satt vi till strax efter 4, innan jag tog Mikaelas cykel och cyklade hem :)
Mycket trevligt pojkar, det får vi göra om!

Idag har jag känt att jag lever, men nu är jag hemma igen. Dags att hämta lite pizza till familjen, innan vi slår oss ner framför en film och myser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0