Rekord!

Yees!
4 km på 25,27 minuter idag, det går framååååt gott folk!
Orkade dessutom springa så gott som hela, var dock tvungen att gå lite i den näst sista backen, krafterna började tryta.
Att jag sen höll på att kräkas av utmattning är ju en annan sak, nu vet jag att jag orkar och då kan jag nog ha lite bättre tempo nästa gång.

Dags för en dusch innan jag slocknar. Upp och jobba imorgon, dock är söndagarna med dubbel lön ganska fina :) Jobbar bara 3 dagar nästa vecka, och hade tänkt att vila upp mig lite. Ända tills jag kollade kalendern. Teoriskrivning, bröllop, shopping inför bröllop och Liseberg ska tryckas in på dagarna som inte är bokade. Sen en halvdag och två tolvtimmarspass på det. Härligt när det händer lite!
Förhoppningsvis hinner man trycka in lite mys dessutom, än har vi ju en del filmer att gå igenom ;)

Kommentarer
Postat av: mackuzzz

när jag va i din ålder sprang jag en mil på 38 minuter.. jobba på.. haha

2010-08-01 @ 10:39:07
Postat av: Johanna

Haha, jaajaaaa. Men för några veckor sen sprang jag på 40 minuter, så jag är glad ändå. Haha :D

2010-08-01 @ 19:30:52
URL: http://kickstartyourheart.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul med Liseberg. =)

2010-08-02 @ 08:53:49
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0