Hektiskt. Hekt?

Vad mycket det kan hända på 3 dagar!
I torsdags bar det av mot Halmstad och Anna, och målet med kvällen var att åka ner och äga Fiesta. Dessvärre ägde Fiesta oss ganska hårt, eller i vart fall allt folk som köade. Helt sjukt, kö ända ut till stora vägen! Ja, vi gav upp och cyklade in till stan i stället. Mycket trevligt, och jag ser verkligen fram emot alla grymma kvällar vi har framför oss i Växjö!
Igår vaknade vi sent, käkade frukost på Burger King med Malin, och senare drog jag mig inåt centrum för att bränna lite av min löning. Det gick enligt planen :)
Efter det åkte jag ut till min älskade Maja och satt och snaskade på all choklad och de två burkarna B&J's som jag hade med mig. Alla vet ju att B&J's + choklad är det bästa mot hjärtesorg, och jag hoppas innerligt att det hjälpte lite.. :)

Ytterligare lite senare for jag mot Falkenberg för lite kvällsmat och fika hos en vän innan jag begav mig hemåt.
Idag har jag jobbat hela dagen, och efter en dusch + powernap tog jag min lilla bil och åkte till Tessy. Där väntade bland andra Karro, och en massa annat trevligt folk.
Jag har varit lite småkrasslig de senaste dagarna, så därför körde jag ikväll. Egentligen skulle jag bara kommit förbi och sagt hej, men rätt som det var stod jag utanför Sigges grindar och betalade inträde. Som det kan gå!

På det hela taget har det varit några riktigt roliga dagar, och att man har lärt känna lite nytt folk är ju bara ett plus i kanten! ´
Nu har jag ätit kvällsmacka och druckit té med mycket honung i, och förhoppningsvis vaknar jag med normal hals och utan feber imorgon. Gör jag inte det vet jag ju att jag lika gärna kan dricka nästa gång, då hjälper det ju inte att vara nykter ändå ;)
Dags för mig och min håriga hund att krypa ner mellan lakanen, lägga våra trötta huvuden på varsin kudde och bara sova.
Ledig imorgon, och inför den här veckan behöver jag all vila jag kan få!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0