Fail..

Kom hem från jobbet, helt utsvulten och hade för en gångs skull planerat kvällsmaten.
Grillad kyckling, kokt potatis och tomat&löksallad.
Gott. Och som sagt - jag var verkligen utsvulten.
Vad jag inte räknat med var hur lång tid potatisen skulle koka. En annan som är van vid pasta av alla dess slag är inte så hemma i annan kost.
Efter en evighet tröttnade jag på att vänta, och nu sitter jag här med en halvfull tallrik.
Jag väntade för länge, och blev mätt på luft helt enkelt. Dessutom är potatisen lite rå i mitten.
Jävla skit.


Jobbet idag har gått bra, trots ett mastodontpass från 08.30-20.15. Förutom att jag höll på att strypa en kärring som skulle spela på V75. Hon måste haft mens. Eller hemorrojder. Eller mens.
Hade inte hennes stackars son varit med hade hon nog fått lämna butiken under ett lakan. Varför vistas man bland folk när man är så irriterad?

Gårdagen var ganska lugn, 6 timmars jobb och sen mysigt sällskap på kvällen :) Hann dock inte springa något igår, bara en kort promenad med hundarna framåt kvällningen.
Idag pallar jag inte heller att springa, så det får bli imorgon innan jobbet, för på kvällen laddar vi för Tiraholm!

Dessutom är ett gäng dagar inbokat i Den Stora Hufvudstaden v. 33. Närmare bestämt minst 5.
Dags för min tröga lilla hjärna att tvångsmatas med matematiska formler och algebra. Mohaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0