Den vinner, som är trägen.

Pust. Trött.
Blev 3 km jogging idag, och 10 min/1,5 km. 500 meter till att trycka in på dom minuterna alltså. Har ju dock några månader på mig än, så det borde väl gå kan jag tycka :) Dessutom kommer ju testerna att gå på bana, och rundan jag sprang idag är väldigt kuperad, så det känns helt ok!

Slutade jobba vid 19 idag, och efter det åkte jag med Niklas en sväng i traktorn och skvallrade lite. Snart dags för en liten hemma hos dom, och det ska bli så spännande! Tänk, en mini-frida eller en mini-niklas.. Jag tror vi hoppas på det förstnämnda... ;)
Efter det var tanken att jag och pappa skulle skjuta in bössorna för säsongen, men när vi insåg att vår skjutstuga hade ett tusental getingar som inneboende så ångrade vi oss. En rejäl omgång med giftspray fick dom sig i vart fall, och nu dröjer det nog några dagar innan man kan gå in i den lilla stugan utan att bli lika groggy som getingarna...
I stället plockade vi fram pistolen och sköt lite med den. Jag hade glömt hur grymt kul det är att skjuta pistol, men nu lär det bli oftare! Har inte skjutit sen vi var i Texas, och lite övning skadar nog inte..

Jobbar halvdag imorgon med, så jag håller tummarna för att det blir fint väder på förmiddagen :)

Nu, dusch och sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0