Dadadam.

Idag tog jag en LÅNG och välbehövlig sovmorgon.
Till 11.30. Göttans.
Sen var det jobb som stod på schemat, och dom timmarna tillbringade jag i kassan. Det känns bra, jag kan de flesta PLU-koderna nu (förutom att jag aldrig kommer lära mig den jefla paprikan!) och de flesta kunderna känner igen mig såpass att de har slutat att lusläsa sina kvitton för att se om jag gjort något fel. Succé!

Imorgon är jag i vart fall ledig, och då hoppas jag att solen kommer vara framme så jag kan bättra på brännan lite. Nu har allt det röda lagt sig sedan Falsterbo, så då är det ju bara att ösa på med oljan igen och steka.
Förutom det så ska jag storstäda i lägenheten, efter min kära lillebror och hans flickvän.
Imorgon kommer Peter och Darleen från Hongkong och tanken var att de skulle bo där.
Ah, jag älskar att låna ut min lägenhet!

På tal om lägenheter är jag lite småpissig över min situation med antagningen. Jag missade ju sista datumet för anmälan, och därför så kom mina val in för sent.
Antagningsbeskedet kom häromdagen, men när tror ni att vi som skickat en för sent får besked?
Jo, i augusti.
AUGUSTI!
Hur ska man (under förutsättning att man kommer in) lyckas fixa en lägenhet på två veckor? Galet.

Myggbett under foten har jag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0