Ah, underbara Falsterbo!

Jag tycker så fruktansvärt synd om alla människor som inte insett det fantastiska med denna halvö!
På dagtid är det grymma tävlingar, en helt fantastisk stämning bland publiken och rea överallt på mässan. Nattetid är det galet bra fest, och härliga människor. Kan det bli bättre?

Tror inte det.

Vi tog ivf vårt pick och pack och begav oss neråt. Tanken var att vi skulle kommit iväg vid 14.30, men på något lustigt vis lämnade vi inte Halmstad förrän 17.00. Hur kunde detta hända? Haha.
Vi körde ivf inte så mycket fel som vi gjorde förra året, när jag och Karro var inne och cirklade i på Rosengård, så det var ju alltid något.
Väl nere hade de bokat in oss för två nätter istället för en, så glada i hågen bestämde vi oss för att stanna tre dagar. Ett helt korrekt beslut tycker jag nog!

Att beskriva allt som har hänt skulle ta hela kvällen, men det räcker nog med att jag säger galet. Underbart!

Igår styrde vi kosan hemåt eftersom jag skulle skriva min MC-teori idag. Det gick sådär, jag vaknade i morse och mådde skit, så fick boka om den. Känns ganska pissigt, men hellre det än att åka dit och kräkas på datorskärmen.
Mår jag bra imorgon så blir det Falsterbo en vända till, och eventuellt stannar jag på kvällen också, och boar in mig hos Tessy och Hanna. Trevligt maximal i sådanafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0