7 timmars PLU

Sådär ja, då har man jobbat sin första långdag. Det gick alldeles över förväntan, och jag trivs verkligen jättebra!
Visserligen skrattar folk åt mig mest hela tiden, mestadels Fia och min kära moster.
Men vaddå, saltgurkorna har samma konsistens som snoppar, och jag har aldrig sagt att jag kan köra handtruck (jag höll verkligen på att riva ner ett helt ställ med cashewnötter. Det hade varit sådär lyckat...).
Jag har suttit en hel del i kassan idag, typ 7 timmar. 7 timmar med en maaassa PLU-koder är ganska många timmar, men det gjorde nytta - nu kan jag många fler än innan :) Även om det fortfarande är 85% kvar i den där boken som jag inte kan, så är det ju en bit på vägen ivf.

Ikväll kommer det nog inte hända sådär jättemycket mer, jag samlar vuxenpoäng och gör matlåda tills imorgon, och då får det bli pastasallad med kyckling. Yum!
Annars hade jag tänkt hinna med en promenix med odågan, och gå bort lite träningsvärk sen gårdagens idiotrycksjogging på 5 km.
När ska man lära sig att man inte kan gå från soffan och direkt ge sig ut på en 5-kilometersrunda? 
Någonsin? Njae.

Att börja försiktigt är för veklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0