Värdelös uppdatering.

Ber lite om ursäkt för en värdelös uppdatering, men ptja.. Shit happends!

Idag har jag jobbat igen efter långledigheten på hela 4 dagar. Underbart!
Ledigheten alltså.

Fredagen tillbringades på A6, där en hel del saker inhandlades. Bl a ett par urläckra pjucks, som dagen efter användes på Lisas & Håkans bröllop!
Dom vigdes utomhus - i Skipås Naturreservat, och det var helt galet vackert. Jag som inte brukar bli berörd av sådana saker fick kämpa för att inte få mascara över hela ansiktet.. fina var dom!
Efter det var det en utsökt middag, och senare efterrätt och fest på vandrarhemmet, också det i Steninge.
Tusen tack för att jag fick komma, jag hade jätteroligt!
Resten av helgen har tillbringats i Falkenberg med trevligt sällskap, och igår kom jag hem igen.
Jag hade nog kunnat skriva en halv roman om helgen, men det får bli en annan gång :)

Denna veckan bjuder på jobb, dock mest halvdagar, ända fram till lördag. På söndag, runt lunch (om jag inte åker med Zandra som envist säger att de ska åka kl 07.00) så bär det av mot den stora hufvudstaden!
Det ska onekligen bli mycket trevigt, även om det nog inte kommer innebära den semester jag hoppats på..

Nåväl, sängdags, och ikväll kommer jag nog krypa i säng något besviken.
Jag och Herr Stink och Drägel var ute och skulle plocka blåbär innan, men det gick onekligen sådär. En hund som var ovanligt energisk idag, kolsvart ute och inget myggmedel resulterade i ungefär en matsked blåbär. Inte riktigt som planerat, men det tar vi igen imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0