Torsdag

Fin dag idag faktiskt.

Förmiddagen var iofs lite stressig, sängen var som vanligt alldeles för skön för att lämna sådär på studs, och när jag dessutom insåg att en repetition av lite moment i Matte B nog var på sin plats blev det ju inte lättare att stiga upp.
Prövningen är gjord nu ivf, och jag hoppas att jag fixade den. Det kändes helt ok, men det gjorde det ju sist också. Och då gick det inte jättebra. Haha.
Skönt att ha det gjort i vart fall!

Efter provet var det bara att åka hem en snabbrunda, och att komma hem till en uppröjd och fin lägenhet är ju aldrig fel! Tack så mycket :)

När vi hade käkat lite styrdes kosan mot Halmstad, där det var rekryteringsträff ikväll. Jag är inte avskräckt än, men jag insåg att jag nog måste ta tag i min simning snart.. Har inte sprungit överdrivet mycket denna veckan ska kanske tilläggas, så det får nog bli ett ryck både här och var!
Kvällsmat på donken, en dusch på det och nu ligger jag nerbäddad i sängen :) Finfint!

Imorgon blir det nog Ullared en runda på dagen, och på kvällen ska jag prova en häst utanför Varberg. Det ska bli så spännande, även om jag nog kommer vara lite ringrostig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0