Torsdag, bara en vanlig torsdag.

En heldags jobb är slut, och jag är också slut. Åtminstone i huvudet. Man blir sliten i hjärnan av att sitta i kassan hela dagen, haha.
Annars har det faktiskt inte hänt något vidare roligt idag.
Jag började dagen med att väja för en kattjävel inne i Reftele, vilket resulterade i ett punkterat framdäck och en aningens skev fälg. Och numera 3 aluminiumfälgar och en plåtfälg. Läckert!
Dessutom kärvar växellådan. Och vajern till handbromsen är av.
Jag tror att min bil behöver in på rehab, och vila upp sig lite från sin ägare :)

Nu är jag ivf ledig fram till tisdag, och det känns gutt. Skönt med en ordentlig helg!

Imorgon var tanken att Liseberg skulle besökas, men efter en kik på väderprognosen insåg vi att det nog är bättre att åka till Jönköping och shoppa lite. Att shoppa är ju alltid trevligt, och med fint sällskap blir det ju bara bättre :)

Nu; dags att plocka fram helvetesmaskinen. Epileringsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0