Strawtown

Home from Strawtown!
En styck bröllopsklänning; Check
En styck bröllopspresent; Check
Teoriplugg på körskolan; Check
Intag av ej kalorisnål mat; Check
Inköp av nya knästöd; Check

Bra dag! Jobb till 14, och sen brummade jag och mor neråt halmstaden för att handla lite. I helgen ska det ju bytas ringar mellan min älskade Majas storasyster Lisa och hennes hunk. Eller ska man säga Hånk?
Mycket trevligt! Då måste man ju dessutom se respektabel ut, och varför inte ta tillfället i akt att shoppa lite?
Win-winsituation, och sagt och gjort.

Nu är jag dock trött, och ska duscha och plugga lite innan det blir sängen.
Imorgon jobbar jag heldag, och därför behöver jag samla lite krafter :) Tur att man jobbar med sjukt härliga människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0