Mysterium!

Kära läsare! Gott folk, kvinnor och män!

För just precis 3 minuter sedan hände det något som var jävligt lustigt.
Jag rapade minttu. Som jag senast drack i lördags.
Frågan är; Kan den lilla rapen ha gömt sig sedan vi så gott som tömde min ena flaska innan Sigges?
Eller kan det vara något annat som ligger bakom?

Jag har inte borstat tänderna än, och jag har inte ätit något med mint i. Igår hämtade vi mat från Donken.


Help me!


I övrigt blev jag väckt av två snygga män i uniform i morse, och det tackar man ju inte nej till. Höhö.

Kommentarer
Postat av: vickan

Det är det och teodicéproblemet! haha!

2010-08-27 @ 15:36:16
URL: http://vixter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0