Bloggtorka

Jisses. Sorry people!
Gulligt att ni fortsätter läsa varje dag ändå :)

Det har inte hänt överdrivet mycket sen sist.
Matten gick fint, även om jag nog aldrig kommer förstå sannolikhetslära. Men resten förstod jag riktigt bra!
Skönt det. För en gångs skull.

Helgen har tillbringats med mysigt sällskap, och igår bar det av till Sigges :)
Jag och Tessy lämnade pojkarna åt sitt öde, och röjde själva. Succé! Haha, jag tror inte vi stod still i mer än 2 minuter sammanlagt. Fina grejer det där, även om jag inte kan förstå hur en flaska minttu kan ta slut så fort?

Det är ganska mycket i görningen nu, men jag tror att det kommer bli bra :) Förmodligen blir jag inte Växjö-bo förrens till våren, och förmodligen blir jag med häst igen. Det ska bli alldeles fantastiskt härligt!
Inget är dock helt hundra, så vi får se lite vad som händer.

Imorgon ska jag ner till Öresundsbron och tillbaka, så det är nog dags att nana lite nu. Ipod har redan checkat ut för dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0