Babyboom!

GRATTIS älskade Amanda Waernborg till en liten son!
Åh, jag blir helt nipprig av all babyboom, att köpa fina små babykläder är nästan det roligaste som finns! Jag och Tessy tänkte ha lite kvalitétstid med varandra, och åka och hälsa på Amanda bl a nu i veckan :) Så kan jag titta på när hon har träningar på skolan dessutom, och få massor av ridinspiration.

2 fantastiska flugor i en och samma smäll :D

I övrigt har helgen varit jättemysig, på alla sätt och vis. Hästen jag provade i fredags var superfin, och jag hoppas verkligen att jag får låna henne! Får besked idag eller imorgon, så lite nervös är jag allt :) Hon hade 3 andra som var riktigt intresserade också, + en bekant som hade fått sin häst utdömd. Vi får väl se, bekanta brukar ju gå före okända, men hoppas kan man ju alltid :)

Nu ska jag äta lite, sen åker jag, mor och lille, lillebror upp till Gränna/Jönköping/A6, och först lämna av bror för att sedan köpa en byrå ut till lägenheten :) Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0