...

Prima liv, men ibland går inte hissen ända upp.

När jag skulle köpa lunchmacka hade jag ostmacka och kötbullemacka att välja på. Köttbullemacka med rödbetssallad.
Jag väljer mackan med köttbullarna på.
Hoppar in i min lilla bil, kör tillbaka till jobbet, går in i köket, tar första tuggan... Och håller på att kräkas. Hur kunde jag ta en macka med rödbetssallad på? Jag HATAR rödbetssallad (som John skulle sagt, haha).

Annars har jag faktiskt varit produktiv idag. 5 timmar på jobbet, en intensivkurs för MCkortet bokad, synundersökningen gjord, öronljus köpta och nu står maten på spisen och puttrar.

Ikväll kommer flickorna, och då ska vi planera Trajet på lördag.
Prima liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0