skata? Nä, snorkråka

Johanna (jag) är sämst i världen på att uppdatera min (denna) blogg(en).

Första skolveckan, eller ja, universitetsveckan, har gått kanon!
Jag har inte somnat på någon föreläsning, inte kommit försent, haft med mig (rätt) böcker och dessutom lyckats hitta parkering. Borde det inte finnas nåt pris för sånt här?

Helgen har varit jättemysig, och idag blev Ipod godkänd på unghundsprovet :) Han gjorde inte så bra ifrån sig, men godkänd blev han ju ivf :P
Irriterande när man vet att han faktiskt är duktig. haha. Nåväl.


Silverpilen är numera utbytt, och har ersatts av en Mercedes A170. Liten, mindre och med farthållare - I will get serious problems with farthållare-armbåge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, så jävla bäst! Du ska lätt få ett pris.

Det är en mitella, mot farthållarmarbåge...

2009-09-06 @ 23:21:53
Postat av: Johanna

hahaha, tack vad gulligt!

2009-09-07 @ 09:03:54
URL: http://kickstartyourheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0