Så sant som det är skrivet..

mina kära vänner, hoppa över det första i inlägget, och läs det som står i mitten!

http://vixter.blogg.se/2009/september/jagkaninteandas.html?_tmp=ec3556b99a35a5c52f3f74e24fe9d2ac6cc03536

Så sant som det är sagt!



Nu hade jag tänkt att plugga, men studiemotivationen och självkontrollen är inte riktigt som den borde, så det blir nog att jag åker en runda till stallet istället :) Hoppas den infinner sig efteråt istället..

Imorgon blir det nog ett malmö-besök hos min kära Amäända! Hade hoppats på utgång, men det verkar som att mor kommer ner med en massa grejer inför min weekend i Danmark. Nåväl. Det blir ju fler gånger!



Gårdagen var jättemysig med god mat och film :) saknar redan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0