hey macarena!

Idag är Dagen med stort D. Jag lyckades:

1. Ta mig till universitetet utan GPS
2. Ta mig till nationen utan GPS
3. Ta mig hem utan GPS

Än sker mirakel!


Helgen har spenderats i Danmark, med barncancerfonden, fylla och en mekanisk tjur som följd. Mycket trevlig helg, trots träningsverk efter tjuren och blåmärkena är förmodligen där efter också.

I måndags hade vi inga föreläsningar, och ivriga på att lära som jag och Ina är bestämde vi oss för att ägna dagen åt studier. Och vin. Mest vin. 2 flaskor närmare bestämt.
Vi hade inte jättemånga rätt på studiefrågorna, haha.

Igår var jag bl a på anställningsintervju hos www.onlineilund.se och jag tror det gick bra. Får reda på det inom några dagar :)

Idag har det varit ganska lugnt hittills, men 2 timmars föreläsning (allmänna förmögenhetsrättsliga spörsmål, tjiho!), lunch med Ina, Nelly och Sebbe, och nu har jag precis lagt på med Maja, efter ca 1 timmes telefontjöt.
Jag tror att ivf 20 minuter ägnades åt att googla könsbyte, och att intresserat läsa hur man egentligen skapar en ny penis. Visste ni att man måste lägga in ett silikonimplantat för att kunna få stånd?

Nä, jag visste väl det.


Nu ska jag till stallet, och senare blir det utgång med Amanda!

Kommentarer
Postat av: Ina

Det där med att ha rätt är lite överskattat.. Jag tar vin vilken dag som helst istället! ;)

2009-09-17 @ 15:23:14
URL: http://meraina.blogg.se/
Postat av: johanna

jag är helt med på din sida!

2009-09-17 @ 22:35:20
URL: http://kickstartyourheart.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMG!!! utan gps? redan?????

I danmank(nästan) dessutom.

jag.är.i.chock

2009-09-20 @ 23:02:05
URL: http://vixter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0