Nära-döden-upplevelser har varit dagens tema.

Idag höll jag bokstavligt talat på att dö på gymmet. 40 minuter på Crosstrainern är inte att leka med! 
En puls på ungefär tusen, ben som spagetti -> leder till att man nästan ramlar när man ska gå av och håller då på att bryta nacken i en annan maskin. Tur att gymmet var överfullt så att jag kunde få många att dra på munnen :)

En annan nära-döden-upplevelse som inträffat idag var när jag fastnade med tårna i musfällan.

Pain?
Svar: Ja.

Sitter tårna kvar?
Svar: Knappt.

Vem fan är så jävla korkad att h*n placerar en musfälla där man kan sätta fötterna?
Svar: Någon vars dagar är räknade.


För övrigt har det inte hänt överdrivet mycket idag, men jag har faktiskt fått städat rummet. Och jobbat.
Och nu borde jag verkligen, verkligen plugga.


Kommentarer
Postat av: vixter

du glömde nämna att d va, jag citerar "pektån o fuck-you tån" du fastnade med

2009-10-06 @ 23:48:07
URL: http://vixter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0