from update to nodate.

Jag inser att jag faktiskt har många viktiga punkter att berätta för världen. Hör (se) och häpna!

  • Jag har skaffat ett jobb, för det allra mesta bra betalt (ex. 4 timmars tjöt = 600 kr rikare)
  • Okej, det är ett av de mest hatade jobben. Jag är telefonförsäljare.
  • Jag har tenta 29/10 (på min födelsedag) och har ca 5 veckors studier att ta igen
  • Jag och Ina har bestämt oss för att bli hulken. Dvs att vi faktiskt gymmar mer än en gång i månaden, snarare 3 gånger i veckan.
  • Jag har snärjt en pojkvän. John hade inget att sätta emot.
  • Jag har även insett att jag kommer sakna ihjäl mig efter honom när han är ute på jobb all-over-the-world.
  • Jag har insett att min hund nog faktiskt har en ganska grav ADHD.
  • Jag har finally fått en ny iPhone! Älskar försäkringsbolaget.
  • Har insett att jag går i samma klass som Alexander Rybak.

På tal om Rybak (Johan egentligen, Rybak är bara ett artistnamn) så berättade han en jävligt kul grej idag.

Men för att ta det från början. Jag, Ina och Johan (Rybak) sitter på föreläsningen. Johan hävdar starkt att alla, verkligen alla, i hans omgivning tycker han är lik Alexander Rybak, varav tjejen som sitter i raden framför oss vänder sig om, tittar på honom och börjar garva.

Johan tog lite illa upp, men jag och Ina kunde dessvärre inte hålla hans dystra min sällskap, utan började asgarva.

Idag berättade han att han träffat på samma tjej ute i Lund i lördags, och hon hade kommit fram till honom och bara:

- Öy, du! Vart har du fiolen?

Innan hon brutit ihop och försvunnit med ett asgarv. Summa summarum = det är fler än vi som inte tycker Johan och Rybak är speciellt lika.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahahaha! Lille "Rybak". Att han inte ser det själv. Klockren kommentar från henne iaf ;)

2009-10-06 @ 00:39:52
Postat av: johanna

verkligen! :D

2009-10-06 @ 00:42:56
URL: http://kickstartyourheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0