And the weekend's over

Helgen har varit spännande.

Novischfest - helt klart godkänt betyg! Vår fadder Henrik var skitrolig, maten var jättegod och efterfesten mer än ok. Haha, det hände en hel del sjuka grejer, speciellt för Ina. Hennes bordskavaljer Oskar gillade inte vinet vilket ledde till att hon drack hela flaskan ensam. Konsekvenser: en överförfriskad, översocial Ina som for omkring helt utan kontroll. haha.

Igår var en lugn biokväll inplanerad med Amanda. Det gick sådär. Osminkad och seg kom jag dit, vi gick på bion (Flickan som lekte med elden, f.ö kanonbra!) och sedan helt plötsligt var jag fixad i håret, sminkad och hade amandas kläder på mig, redo för utgång.
Gillar impulsiva grejer, och det var skitkul. Jävligt drygt att Sverige förlorade fotbollen dock.

Idag skulle jag egentligen jobbat, men jag ligger i sängen och mår skit. Höll på att kräkas när jag gymmade innan, halvt svimmade i duschen när jag kom hem och fick sen en kräkattack. Blä.
Nu känns det dock som att det värsta gått över, och jag är sugen på mat..
Kanske kyckling och potatiskroketter?

Kommentarer
Postat av: Ina

Jag hade sjukt kul iaf and everybody liked me!? :D

2009-10-12 @ 18:09:50
URL: http://meraina.blogg.se/
Postat av: vixter

haha, spontanutgång is the shit!!

2009-10-12 @ 22:30:22
URL: http://vixter.blogg.se/
Postat av: Emelie

SV; jadu, det vill jag nog se. :P kolla in bilddagboken @ emeliebjormo så ser du hur det såg ut när vi hoppade, hahaha. heeemskt!

2009-10-17 @ 19:04:55
URL: http://myrescue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0