villhavillhavillha

http://www.walyou.com/blog/wp-content/uploads/2009/07/hp-110-mini-netbook-pink.jpg

jag vill ha den hos mig nuuu. Men den är ju beställd ivf!
Jag har nästan samma ha-begär till denhär datorn som jag har till John. Inte riktigt kanske, men ni förstår poängen.

Jag och John hade en lite rolig konversation idag.

Jag: Du, vet du om du kommer hem till helgen, eller om ni stannar i Norge?

John (uppgivet): Men snuttan, jag veeet inte det än, precis som jag inte brukar veta det i början av veckan! Nu kommer du fråga mig det varje dag, ända fram till torsdag. Men jag lovar att i samma sekund som jag får reda på det, så ringer jag dig och berättar.
Jag (ironiskt): Jaha... Jag tänkte bara höra vad vi ska äta på fredag?
John: *SUCK*

Jag: Jag tänkte faktiskt bara fråga om du ville jaga älg hemma på söndag.

John: Åh.. okej.. Jag kommer hem!

Jag: Kanon! Vad ska vi äta på fredag?

 

haha. Jag älskar att vara lite lätt irriterande.


Kommentarer
Postat av: Louise

hahahaha:D

2009-11-06 @ 14:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0