lördag hela veckan..

Måndag, och man är ledig hela dagen. Men får man sova för det?
Nejdå, först ringer pappa och klagar på att jag inte är vaken, och sen kommer ett annat meck och säger att jag ska servera ägg och bacon. Pts! ;)

Nya gräsklipparen är installerad, och Dacke har rådamp på den. Jag trodde Ipod skulle vara värre, men han hade fullt upp med sin tuggleksak för att ens bry sig.
Snart ska jag ut och hämta jord, eftersom mecket som väckte mig i morse tyckte det var lämpligt arbete för en ledig snart-student. Jag vet inte om jag håller med :)

Gårdagen var festlig, och jag och Vickan har skaffat oss nya vänner. Risk finnes att vi blivit något idiotförklarade, men det är ju inte mer än rätt isf.
Det är dock konstaterat att glass är vägen till nya vänners hjärtan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ja. glass is the shit! alla älskar oss nu =)

2009-05-29 @ 16:27:17
URL: http://vixter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0