tiredness

Ibland blir man bara så fruktansvärt trött. Ni vet, när det bara händer alldeles för mycket på en gång, och man tappar kontrollen totalt över vilken riktning ens liv tar.

Något man faktiskt nästan trodde på gick inte alls som planerat, men jag antar att det är ödet. Man kan ju inte alltid få som man vill, och säkert har det någon mening även om det just nu gör ont.

Det är mycket i skolan nu, en hel del jag ligger efter i, och jag börjar faktiskt känna mig lite stressad inför slutbetyg, Högskoleprov och intagningar till hösten. Men det är väl bara att lägga på några kol.
En annan sak som stressar mig lite är att Ofelia kommer hem i helgen, det blev inget köp, dottern inte intresserad längre.

Gah!

Positivt är ivf att mina föräldrar är underbara, mina vänner är underbara, och sen har faktiskt mina fiskar fått ett nytt akvarie också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0