sweet wednesday!

IGÅR KLARADE JAG KÖRKORTSTEORIN!!
Så jävla underbart :D Bara uppkörning kvar nu, sen jävlar.

Niklas och Marcus kom förbi och fikade dagen till ära igår, haha. Jag lovade att bjuda på tårta, men det fick bli vankliga knäckbiskvier. Sen lovade niklas att bjuda på tårta när jag klarat uppkörningen, vi får väl se om han håller sitt löfte ;)

Häromdagen släppte de ihop Ofelia med en av hästarna i stallet, vilket slutade i två svullna och varma bakkotor, ett bitsår på korset och två småsår på båda bak. Igår när jag red henne kändes hon fräsch, men efter ridningen var hon varm och svullen höger fram. Suck.

Hittills har dagen varit lugn, min kära vän Lisa har gjort pannkakor till mig, och det har varit allmänt slappt. Nu i em ska vi till Fjellare, och jag hoppas jag får hoppa Cover Girl. För ovanlighets skull. haha.



there's a boy in my mind and he knows
i am thinking of him
all my way through the day and the night
stars shine above me
he's been gone for some time
but i know i truley want him
and i am singing a song
hoping he'll be back when he hears it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0