Balklänning!

Idag har jag och mor varit och köpt min balklänning! :D Jag måste säga att jag blev aningens förvånad när jag hittade en i första butiken, haha.
Klänningen är silver/grön, med korsettrygg och lite rosor och paljetter vid livet på framsidan, jättesöt :)

Innan dess var jag och far i Torsbo och köpte nya jaktkläder till mig, så det har blivit en hel del shopping idag... Inte mig emot!

Annars började dagen bra med att Nicke Lilltroll den klanten välte skogskärran med allt timmer på, så då fick man ju asa sig ut i skogen med fyrhjulingen och greja. Men det löste vi ju det också :)

Imorgon bitti blir det till att ta tåget ner Halmstad, och sedan är det skola igen som gäller, suck.

Bilden gör inte klännigen riktigt rättvisa, och sen ska den ju läggas upp lite också :)


Kommentarer
Postat av: vixter

Goregous! du va skitsnygg verkligen.

Är jaktkläderna te studenten eller? haha

2009-03-02 @ 23:19:47
URL: http://vixter.blogg.se/
Postat av: Johanna

tackar!

haha, precis! :D

2009-03-03 @ 08:00:22
URL: http://kickstartyourheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0