Pölseland

Så sitter man här, härligt trött och sliten efter nästan 12 timmars arbetsdag. Skönt faktiskt, att vara riktigt fysiskt utmattad!

Dagen började kl 06.00, när jag något motsträvig hasade mig upp ur sängen, med Mikaela hack i häl (eller var det tvärt om?). Mockade hela 5 boxar (vilket vi gör två gånger i veckan), och fixade lite allmänt. Var färdiga med allt vid 7, så då blev det en macka och sen red jag Ofelia. Det gick inte alls bra, och jag red som en kratta, så jag hoppas verkligen att det går bättre imorgon!

Frukost vid 9, och sen har det mest varit att göra iordning och rida fram hästar åt Mette. Har klippt Nintendo idag, och jag trodde aldrig att alla småhår skulle försvinna från min kropp! Mette ville ha honom helrakad, dvs hela kroppen, huvudet och benen = mycket småhår.

Jag trivs i varje fall jättebra här i Pölseland, och vi får väl se om jag kommer tillbaka efter den 7e :)

Ser fram emot tävlingar i Köpenhamn  torsdag - söndag, och hoppas på ett alldeles särskilt besök.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0