Onsdag

Du lever bara en gång och den gången är nu
Finns bara en som vet hur du ska leva och det är du
Du lever bara en gång och den gången är nu
Finns bara en som vet hur du ska leva och det är du

Så sant som det är skrivet! Och sjunget. haha.

Gårdagen var faktiskt en mycket annorlunda dag. Det gick nämligen otroligt många timmar mellan att jag och vickan träffades, eftersom vi inte sågs alls. Förvånad?
Det är jag med.

Måndag kväll spenderades hos Korpral Kalsong, där han och Vickan lagat mat och gjort paj. Även Nanna joinade så småningom, och kvällen bestod av dåliga skämt, film och god mat. Lyckat!
Dagens schema är inte speciellt fulltecknat, utan verkar bli hyfsat avkopplande, eventuellt sätter mor mig på att rensa land, men det får jag väl stå ut med då, haha.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

grym låt, grym mat, och helt fruktansvärt att vi inte sågs!!!

2009-07-10 @ 11:14:20
URL: http://vixter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0