oh, vilket underbart väder...

Det regnar ungefär 5 liter i minuten, himlen är svartare än min lillebrors själ och dessutom är det kallt som fan. Roligt att vakna till denna underbara dag!

Helgen har varit lika bra som vanligt, med film- och kinamatskväll i fredags för att på lördagen dra till sigges där det var betydligt mer liv och rörelse :)

Dock har min kära Vixter fått lunginflammation, så hon kunde inte följa med.

Veckan som kommer lär inte heller bli så lugn.

Tisdag-torsdag är det ett födelsedagsbarn som kommer firas stenhårt, torsdag em kommer ägnas åt att packa inför Falsterbo och Danmark.
Fredag morgon bär det av till Falsterbo med min kära kompanjon Karro aka. Larsa, där vi stannar till söndag.
På söndag kommer Mikaela och hämtar mig, och sen bär det av till Danmark i några veckor.


Fullt ös, medvetslös!


Idag ska jag städa lägenheten, börja packa lite smått inför morgondagen och sedan hinna med en runda till Lager 157. Alltid är det nåt som ska göras :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄÄlskar metaforen om filips själ. hahahha!

Och fullt ös medvetslös lär inte bli så svårt, då det är ont om liv i mig redan.. =)

2009-07-14 @ 00:26:53
URL: http://vixter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0