Bloggfanatikern

Ey, bloggfanatikern! - Nä, inte du :)

Och verkligen inte jag!
Vem orkar blogga när det är varmt och klibbigt ute?

Veckan har haft en hel del intressanta inslag i sin annars gråa (dock soliga) vardag. Igår var jag och min sämre hälft Vickan på fotboll i Hillerstorp. Pojkarna gjorde inte så bra ifrån sig, men dom var ju söta ivf :)
Det har varit en del glass inblandat, en del bad och en hel del annat också faktiskt.

Ikväll är det Smålandsstenars berömda semesterfest, som går ut på att så många vuxna som möjligt ska bli så laddade de bara kan. Dom brukar lyckas bra, så varför inte detta år?
Jag och familjen ska till Löbbo först dock, sen glider jag nog vidare in till centrum och folksamlingen.
Imorgon är det Halmstad som står på schemat, med Vickan och Bogis. Vi hoppas på festligheter där också, vilket nog inte är helt otroligt......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vddå sämre hälft kvinna

frågeteckenfrågeteckenutropsteckenutropstecken



Och en rättelse, det är inte BARA dom vuxna som blir asfulla, även deras 13åriga barn blir det.



2009-07-03 @ 16:35:04
URL: http://vixter.blogg.se/
Postat av: allek

nu är det ju så att pojkarna spelade i skillingaryd o inget annat... eller ni kanske va o kollade på några andra spelare? vad vet jag?! haha

2009-07-03 @ 22:42:51
Postat av: Johanna

haha, jaja. Men vi åkte ju förbi Hillerstorp, så det var ju nästan. hahahaha

2009-07-04 @ 03:23:54
URL: http://kickstartyourheart.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var dääärför dom va så kassa! tyckte inte ja kände igen någon heller. haha!

2009-07-04 @ 03:33:12
URL: http://vixter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0