weekend

Studentfesten var grymt kul! Det var bra drag fram till tolv ivf, sen började väl folk åka hem och det avtog lite, men roligt hade vi ivf ;D God mat och härligt folk gjorde kvällen kanon!

I fredags var det studentmösseprovning. Det var nästan sorgligt att prova ut dom, nu är det inte så långt kvar.. Både sorgligt och skönt, man vet inte om man ska skratta eller gråta direkt.
På kvällen kom pojkarna ner, så då åkte vi och åt, och sen var det bara mys hela kvällen :)

I lördags var vi på Fjellare, och jag red Diggiloo och Lisa red Bon Jolie. Diggiloo var en ängel, jag älskar den hästen!
Efter det åkte vi in till stan, men vi hittade ingenting kul direkt. På kvällen åkte vi hem och lämnade Falco, sedan bar det vidare till Vimmelstorp och äta potatisgratäng och kotletter. Duktigt jobbat, maten var jättegod :)

Idag har det varit ganska lugnt. Pojkarna åkte och jagade, så jag och Lisafisa hade huset för oss själva. Jelzin fick sig ett bad, vi tittade på film och käkade mat. (Jelzin tittade också på film, och fick mat.....)
Sen åkte vi och hälsade på Ofelia, och nu är man tillbaka i lägenheten.
Segt, jag hade verkligen velat stanna hemma en natt till, vi har ändå inga lektioner imorn. Bah.


Mina kära fiskar har saknat mig ivf, Håkan kom to m fram ur växten :) (och ja, det var ENBART för att jag kom hem!)


'Det finns tre ting som inte kan döljas - kärlek, rök och en man som rider på en kamel'
- Arabiskt ordspråk

Kommentarer
Postat av: vixter

fan va sant. å min mamma som sålde mig te målarn för 6 kameler. tji fick hon. haha

2009-01-26 @ 23:38:18
URL: http://vixter.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahaha, för sex kameler med. Illa Inger, illa!

2009-01-26 @ 23:42:20
URL: http://kickstartyourheart.blogg.se/
Postat av: vixter

ja, och janne tyckte han skulle ha sex kameler för att han tog mig. haha

2009-01-27 @ 01:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0