rubrik

Det blev Scotts igår, trots allt. Även om jag mycket hellre hade varit hemma och haft mys.
Anyway, det var väl kul till en början, man träffade ju en del roligt folk, och en del mindre roligt folk.
Scotts var bra, men tyvärr kan man ju inte bugga, annars hade jag nog bara varit på det dansgolvet, eftersom det var jobbiga personer på discogolvet. Menmen, det gick ju att stå i baren också. haha.

En del människor var däremot jätteroligt att träffa igår :D Typ Martin, som jag inte sett på evigheter, Sofia och Ulla, Pia och en hel del mer folk. kul!

Jakten igår var väl sådär, inte så bra marker, och inte så bra hundar, men det var kul ändå :)

Idag ska jag iväg och rida Ofelia, förmodligen kommer köparna och hämtar henne idag, och sen i em är det buggkurs som gäller, vilket ska bli fruktansvärt roligt :D

Ikväll blir det att åka ner till Plönninge igen. Mysig chaufför, matlagning och movie, me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0