Måndag

alltså. Vem är så korkad att dom bokar en tid hos tandläkaren kl. 07.15 en måndag? Jo, min kära mor. Alltså var det bara att lydigt knata upp ur sängen, ta på sig kläder, borsta tänderna och fara iväg till Smålandsstenar vid 7tiden. Suck.
Nåväl, hål hade jag inga, och det var ju skönt det ivf.

Gårdagen var skum. Jättekonstig faktiskt.

Ofelia gick bra när jag var och red ivf, och det var ju alltid något. Vi tog en del fina bilder i ridhuset, iom att hon förmodligen åker idag eller imorgon så är det ju alltid roligt att ha lite bilder :)

Kvällen var bara skum. Jag trodde nog jag skulle få reda på mer varför, men så blev det ju inte. Nåväl, budskapet gick fram, och jag hoppas du får ett trevligt liv där jag nog inte vill vara inblandad allt för mycket.

Tur att man har vänner att ventilera med, annars hade jag nog varit en tickande bomb just nu, färdig att explodera, haha.


And as you move on, remember me
Remember us and all we used to be





usch, jag kommer sakna dig.

Kommentarer
Postat av: vixter

Jag kommer sakna dig också.. Tack, fast jag förstår inte varför du har en bild på ofelia å inte mig... Hmm...

HAHA

2009-01-07 @ 12:24:35
URL: http://vixter.blogg.se/
Postat av: Johanna

men vickan.. det är ju du, innan du rakade dig :)

2009-01-07 @ 19:14:53
URL: http://kickstartyourheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0