Hanna är en modig kvinna

Jag har precis klippt Hannas hår. Yes, ni läste rätt, klippt hennes hår!
Luggen var väl ändå ok, den har jag klippt typ 3 gånger innan. Men sen ville hon att jag skulle klippa av allt hår, och när jag tagit av den 1½ dm hade hon det typ till skulderbladen. Jag måste säga att det blev över förväntan, men hon bör nog ändå besöka en frisör, hahaha.

Annars har det inte hänt något direkt idag, vi har fixat en del med PAt, och det verkar faktiskt lösa sig! :D

Igår skulle jag egentligen pluggat hela kvällen, men tack vare min favorit blev det mest mys :) Och chokladglass såklart ;)




'Problemet med ekorrhjulet är att även om man lyckas springa fortare än alla andra, så är man fortfarande bara en ekorre.'
- Lily Tomlin

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG!! hur vågar flickan? var ni fulla? hmm...

gillar ditt citat btw. haha. solklart

2009-01-29 @ 22:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0