första dagen på 2009

Första dagen på 2009 har varit helt ok!

Det har blivit mycket sömn, mycket mat och 2 åk i backen. hahaha.

Gårdagen var väldigt rolig, och kvällen tillbringades på Trapper's Saloon. Myyyycket folk, och en hel del festligt folk också :D Vi hittade några roliga stockholmare (igen.. vi dras nog till dom) och dom var trevliga. Bjöd på champagne och grejer, dock efter att Leo hällt ut halva flaskan över Mischa. Kul när det är typ -18 grader. hahahaha.

Annars var det ganska lugnt. Var väl hemma runt halv 3 eller något. Efterfesten missade vi eftersom vi inte hade någon skjuts hem, så det sög ju. I övrigt en lyckad nyårsafton!

På dagen skulle jag och lollo testa en röd backe från toppen. Men den var isig och dålig, så vi (okej, jag kanske behövde övertala henne lite) bestämde oss för att åka lite off-pist istället. Inget bra val, det tog ungefär 20 minuter extra att ta sig ned eftersom det inte bar, utan man åkte typ 5 meter, sen stod man i snö till midjan. Och det var väl rätt lugnt, men man skulle ju ta sig upp också, haha. Jag har aldrig haft sådanhär träningsvärk i hela mitt liv, och jag skyller på offpistbacken. haha.

Imorgon är sista dagen i backen, så då ska vi lägga fullt krut på det. Utgång på kvällen blir det också, så det blir nog skoj.

Jag måste tacka Andreas för världens roligaste mms. Jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv tror jag. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0