...

hm, ber om ursäkt för det förra inlägget, det ser onekligen lite lustigt ut. Ska se om det går att rätta till.

Nåväl, så är man tillbaka i Lund, efter ännu en grym helg i Kalmar. Helgen har gått i temat jakt, vilket började redan i torsdags när John sköt en gylta på kvällen. Duktig man :)

I fredags var det tatueringsdags (för John), och Jokern blev klar, och riktigt snygg dessutom, på vänsterarmen. Efter det var vi hos Lina och Mackan och käkade trerätters. Mycket gott, mycket gott! Lina är riktigt duktig i köket.
Hemma sen hade vi tändaljus-film-fluffigttäcke-och-soffmys. Löövli.

Lördagen började 05.00 med att Lilleman hade spytt i hela stugan, och när John torkat upp allt så åkte han och jagade. När jag vaknade några timmar senare, så hade stackarn spytt igen. I soffan. Och på två mattor.
Bara att rafsa ihop sofföverdraget och åka hem till Carina och Peter och tvätta. Carina är en klippa hon, och god mat bjöd hon på också. Man tackar!
Nästa sak på schemat var pepparkaksbak, vilket urartade till att de flesta pepparkakorna hade snoppar. Undrar var de kom ifrån?
Peter fick den finaste, en tomte med julklappssäck och snopp. Haha.

När John kommit hem från jakten så åkte vi hem till C&P igen, där även L&M var, och såg på det allra sista i matchen Manchester City - Chelsea. Chelsea förlorade, och John ringde glatt David (väldigt hängivet fan) som konstaterade att han nog var tvungen att hänga sig.
Dessvärre hade L&M tappat partysuget, och vi fick åka in till Kalmar och dricka öl själva, vilket var trevligt det också :)

Idag har det varit väldigt lugnt för min del, även om tanken var att jag skulle följt med och jagat i morse så lockade sängen mera... Det var lugnt ända tills John kom hem igen, och började stirra omkring, värre än jag vet inte vad.
Nåväl, nu är man i Lund igen ivf, redo för ännu en veckas flitigt studerande..

Imorgon ska jag kolla på lägenhet, och håller alla tummar för att jag får den :)
Nu sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0