Tisdag

Herrejävlar vilken åktur jag fick mig idag.
Inte med bil, som man kanske kan tro, eller med motorcykel - utan med 3 bulldozers till hundar!

Optimistisk som man är tänkte jag att 'Ja, vilken bra idé att gå en långrunda med alla 3!'

Och det var en bra idé, ända tills rådjuret kom. Helt plötsligt var det inte lika kul längre.
I ungefär 300 km/h drog alla hundarna iväg genom skogen, med mig flygandes som en liten trasa efter. Jag skrattade och skrek om vartannat, jag kunde ju trots allt inte undgå att inse det något komiska i det hela. Haha.

Annars har dagen varit lugn, och jag har inte varit särskilt produktiv.
Fast jag har faktiskt bakat cupcakes, som till slut blev riktigt lyckade! Förutom att frostingen såg ut som hundbajs i början...




Wachtelhund? Nä, vattenhund!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad var det jag sa? det var ingen bra idé haha.

Och jag ÄLSKAR den där bilden. hahahah

2009-08-26 @ 15:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0