Söndag

ÄNTLIGEN är boendet nere i Lund löst :D

Jag fick rummet jag var och kollade på, och det ligger strax utanför Staffanstorp, ca 15 minuter från Lund city. Huset är ca 200 kvm, 250 år gammalt och kommer hysa 4 st människor totalt. Jag, Marias son + flickvän (19 och 20 år) och en kille som heter Sebastian (ca 20 år). Son + flickvän har en egen del i huset och kommer bara använda vår tvättmaskin och torktumlare, och jag och den här Sebastian kommer dela ett stort badrum, ett enormt kök och tv-rum :)
Dessutom får jag rida Marias häst hur mycket och hur ofta jag vill, vilket jag tyckte var det bästa av allt. haha

Igår kväll var det grillning som stod på schemat, och jag, Vickan, Styve och Marcus begav oss och handlade för att sedan fortsätta färden hem till Niklas och Frida.
En mycket trevlig kväll, med fina groggar och god mat!

Det verkar som att det blir hyfsat väder idag, så ska nog ta en långrunda med hunden idag igen. Men först... en film och lite glass låter ju fint...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0