saftig, god och dryyyg.

Saftig och god vet jag ju en, men helt klart dryg. Hård, kantig och dryg kanske? haha

Jag kan inte förstå att det inte ens är två veckor sen jag kom hem från pölseland, tiden har gått både sjukt fort och fantastiskt långsamt.

En hel del grejer har hänt, dock alldeles för mycket för att jag ska orka tråka ut er med det.. :)

Dock måste jag berätta att jag sköt mitt livs första rådjur igår, en liten bock, 6-taggare. Så då har man prickat av vildsvin och rådjur, bara hoppas på en fete-älg till hösten med :D Risk finns nog att det blir något rådjur till innan dess, och kanske också nån liten vildgris :)

Dagen har spenderats med Iaa, och delvis med Maja, i Strawtown på en shoppingrunda. Inte så mycket av nytto inhandlades, dess bättre fick jag en bra uppdatering på allt skvaller.
Dock har jag aldrig varit så trött som jag har varit ikväll, skulle kolla på en film och slocknade på direkten, suck.





När du frågar mig vad kärlek är
Om den har nån åldersgräns
Svarar jag att det betyder ingenting, bara vi är överens
Men när du frågar mig vad frihet är
om jag fått nån klarhet än
Så vet jag inte för jag ändrar mig och ändrar mig igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0