Fredag

Idag är den stora dagen. Dagen med Stort D.
Jag ska äntligen få reda på om jag får något boende i Lund.

Dock ska jag hämta min kära lillebror på Grännaskolan först, där han nu tillbringat sin första skolvecka. Trevligt att han går i storasysters fotspår med internat och allt, även om det är för att rulla polkagrisar och inte mocka hästskit...

I eftermiddag bär det som sagt av söderut igen, första stoppet är i Steninge, Halmstad, för att plocka upp Majsan. Senare blir det motorväg mot Lund, där jag ska kolla på två olika rum. Ett rum i ett 200 år gammalt hus på en gård, ca 1.5 mil från Lund, och ett rum i en 5a inne i centrum. Så får vi väl se vad som passar bäst :)




I text my baby on his phone,
Try to get his sexy body home
That's the way I wanna spend my day.
Got to find an alibi
Cause I don't wanna waste my time
I don't wanna feel distress
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0