Onsdag

SOLEN har äntligen hittat till Halland! 15 grader, klarblå himmel och strålande sol var det idag, underbart!

Idag har vi skrivit Svenska B Nationella, vilket faktiskt gick bra. Får jag inte mvg blir jag sur, haha.  Som i alla andra ämnen :P Och jag har räknat ut mitt snittbetyg också, och det är inte alls roligt!
Suck, redan  betygsångest, och det är två månader till studenten.

Ofelia har verkligen gått hur bra som helst de senaste dagarna, så imorgon och på fredag får hon vila när vi är på Vreta för utbytestävlingen :)

Plönninge har aldrig vunnit mot Vreta, men imorgon och på fredag är det dags! Det är många duktiga ryttare med, så det ska nog gå kanon ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0