Håll i hatten..

Herregud vad det blåser här på Öland! Annars är det kanonväder, och solen strålar från en klarblå himmel.

Igår hälsade vi på Arabesque och hennes hingstunge Alex, som var en riktig buse! Och hur söt som helst.. ;) 
Annars har tiden på Öland varit ganska lugn, med god mat här på Hotell Borgholm och mys med familjen.

Idag har vi haft sightseeing på ön, där bl a Långe Jan har besökts, och nån borg. Dessvärre öppnade inte någon av dem förrän imorgon, men som pappa sa: "Vi slapp ju betala inträde ivf!"
Vi har lyckats få i oss vidriga kroppkakor, och jag lyckades glömma min jacka på samma restaurang, suck.

Just nu sitter jag och pluggar, dricker champagne och ser på hockeyn (HEJA SVERIGE!!). Snart dags för en dusch dock, ikväll blir det tre-rätters här på hotellet. Maten igår var verkligen grymt god, med all rätt kanske eftersom hotellet är känt för sin goda mat.


Jag måste också tillägga att jag är mycket stolt över min underbara klass, som lyckades ta hem Hästiaden i år igen - trots min frånvaro.. Imponerande! haha ;D  Bra betyg till B-klassen också, som spöade NV för första gången!


Kommentarer
Postat av: Julia

HaHAHA! Pluggar och dricker champange, vilken kombination=)



Hur hittade du mig och min blogg egentligen?=)

Kram!

2009-05-07 @ 22:21:25
URL: http://juliaakerlund.blogg.se/
Postat av: Julia

HAHAHA! Kul att du dricker champange och pluggar, vilken bra kombination=)



Hur hittade du mig och min blogg egentligen =)?



Kram på dig!

2009-05-07 @ 22:23:17
URL: http://juliaakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0