söndag

gårdagen var riktigt kul, men också fruktansvärt förvirrande.

Först på kvällen var det ryttarfest (breeders), sedan bar det av en kort runda hem till lägenheten för att sedan med buss transportera oss vidare in till stan. När vi väntade på bussen ringde en desperat Niklas (som var på svensexa) till mig och var helt förtvivlad för att han blivit utkastad från Harrys, och han fick mig att lova att komma och rädda honom. Sagt och gjort.

Väl inne i stan gick jag & Lisa till en godisaffär och köpte en jättefin chokladsnopp till Niklas (man måste ju komma med nåt kul på en svensexa liksom) och sedan bar det av till B&B där Niklas var. Partyparty, där träffade vi alla som var med dom (bl a Marcus, Jocke, Kalle, Martin, Mikael, Jesper, William och massa andra) så det var festligt. Även Emil&Haris tittade förbi :)



Jag vet nog inte riktigt vad jag har dig. Eller jag borde veta, men du är ju inte öppen som en bok direkt. men å andra sidan ska jag väl inte klandra dig, du verkar ju inte veta själv heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0