höstförkylning. ååååh.

Jag hatar verkligen att vara förkyld av hela mitt hjärta!

Men - något som faktiskt är lite bra är ju att man får tid över att göra en massa uppgifter man borde gjort för ungefär 100 år sedan. T ex påbörjat projektbeskrivningen. Meeen, bättre sent än aldrig!

Jag satt precis och filosoferade lite när jag upptäckte att det bara är 20 dagar kvar tills vi åker till Texas. Yay elsie :D  Jag tror det blir bra att komma ifrån landet Sverige och modersmålet svenska ett tag och bara leva livet i USA. Eller ja, försöka iaf.

Kommentarer
Postat av: Elsie ;)

ÄLSKA ATT VI SNART ÅKER! MY GOD, MY GOD!! :D love u honey! ;)

2008-09-27 @ 18:52:54
Postat av: Johanna

yay :D vi kommer ha grymt skoj. love

2008-09-28 @ 01:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0