1234567890

vad är det för FEL på mig?! Klockan är mer än halv tolv och jag är överaktiv, jag vill städa och greja i lägenheten men det går ju inte eftersom Majsan sover. Tjopp.

Idag köpte jag en box med Nakna Pistolen på Ica Maxi, så jag och Maja har kollat på två av filmerna ikväll. Antingen är dom helt sjukt roliga, eller så har jag störd humor. Mycket skratt blev det iaf :D

Lyxade även till det med mina två älskare, Ben & Jerry och deras utsökta smak - Bohemian Raspberry. Är det något man aldrig kan få för mycket av så är det glass. Det är nog tur att B&J's glass är ganska dyr, det gör att man faktiskt behärskar sig lite grann.

När jag åkte hem från flygstaden åkte jag med en urmysig busschaufför som släppte av mig så att jag inte fick alls långt att gå hem. Dankedanke, dagens ros till dig!



En vecka kvar till De Förenta Staterna!



'När man är en björn med en mycket liten hjärna och tänker ut saker, upptäcker man att en idé som verkade vara riktigt idéaktig inne i hjärnan, är annorlunda när den kommer ut i det fria och andra människor ser på. '
- Nalle Puh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0